دو مطالعات کے اجراء کے ساتھ جو نیند اور دماغی صحت کے درمیان تعلق کو سلجھانے کی کوشش کرتے ہیں، ماہرین ہر اس شخص کے لیے کچھ یقین دہانی پیش کر رہے ہیں جو اپنی شوٹی کو بہتر بنانے کے بارے میں فکر مند ہے۔

پیر کو شائع ہونے والی نئی تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ ہر رات تجویز کردہ سات یا آٹھ گھنٹے سے کم نیند لینا کچھ لوگوں کے دماغوں کے لیے اتنا نقصان دہ نہیں ہو سکتا جتنا کہ توقع کی جاتی ہے۔

یہ پچھلے ہفتے چھپی ہوئی ایک تحقیق کے بعد ہے جس سے پتہ چلتا ہے کہ دن کے وقت سونے کے کچھ مثبت اثرات ہو سکتے ہیں۔

لیکن نیند کی سائنس اب بھی نسبتاً نیا شعبہ ہے، اس بارے میں ابھی بہت زیادہ تحقیق کی جانی ہے کہ نیند کے نمونے انسانی صحت کے ساتھ کیسے جڑتے ہیں، کینیڈا کے ماہرین کی ایک رینج کے مطابق جو دو نئی مطالعات میں شامل نہیں تھے۔

اوٹاوا کے دماغی صحت کے مرکز دی رائل میں نیند کے ماہر ڈاکٹر ایلیٹ لی نے کہا کہ اب تک کے شواہد بتاتے ہیں کہ مختلف لوگوں کے لیے نیند کی ضروریات بہت مختلف ہو سکتی ہیں۔

انہوں نے سی بی سی نیوز کو بتایا، “اگر آپ کو اپنی نیند کا نمونہ آپ کے لیے اچھا لگتا ہے، تو میرے خیال میں یہ سب ٹھیک ہے۔”

ڈاکٹر ایلیٹ لی، نیند کے ماہر، رائل اوٹاوا مینٹل ہیلتھ سنٹر میں نیند کی خرابی کے مریضوں کا علاج کرتے ہیں۔ (سی بی سی)

یونیورسٹی آف برٹش کولمبیا کے نیند کی خرابی کے پروگرام کے ماہر نفسیات ڈاکٹر رام رندھاوا کا یہ ایک نظریہ ہے۔

“میرا بہترین مشورہ یہ ہے کہ پریشان نہ ہوں۔ … ان تمام خبروں سے پیچھے ہٹیں؛ نیند کی کارکردگی پر اس قدر فکس ہونا بند کریں،” انہوں نے CBC نیوز کو بتایا۔

“اپنی نیند کا فیصلہ اس بات کی بنیاد پر نہ کریں کہ کامل یا مثالی نیند کیا ہونی چاہیے۔ ہر کوئی مختلف ہے۔”

جھپٹنے کے لیے ‘کوئی ایک سائز کے تمام اصولوں کے مطابق نہیں’

ٹورنٹو میں سنٹر فار ایڈکشن اینڈ مینٹل ہیلتھ کے نیند کی ادویات کے ماہر ڈاکٹر مائیکل میک کے مطابق، دائمی طور پر کم نیند کے جسمانی اور دماغی صحت کے لیے سنگین نتائج ہو سکتے ہیں۔ اس کا تعلق قلبی مسائل، ہائی بلڈ پریشر، ہائی کولیسٹرول، موٹاپا، افسردگی اور اضطراب سے ہے۔

اچھی نیند کی عادات کیا ہے اس پر ابھی بھی بحث باقی ہے۔ ایک صحت مند اسنوز کے فوائد میں بڑھتی ہوئی دلچسپی نے ایک تیزی سے بڑھتی ہوئی صنعت کو کھلایا ہے، جو پہننے کے قابل ٹیک سے لے کر ہر وہ چیز پیش کرتی ہے جو آپ کی نیند کے اوقات کو ٹریک کرتی ہے یا آپ کو نرم وائبریشنز سے راحت بخشتی ہے، وزن والے کمبل اور بستر کولنگ سسٹم تک۔

اس کہانی کے لیے ماہرین نے کہا کہ نیند لینا ایک ایسی چیز ہے جس کے بارے میں ڈاکٹر روایتی طور پر اپنے مریضوں کو مشورہ دیتے ہیں۔ سوچ یہ تھی کہ دن کے وقت سونے سے مریضوں کو رات کو نیند نہ آنے کے مسائل پیدا ہوتے ہیں۔

لیکن، میک نے کہا، “کوئی قاعدہ ایک ہی سائز کا نہیں ہے جو کہ جھپکی سے متعلق ہے۔”

اے جریدے سلیپ ہیلتھ میں 19 جون کا مقالہ دماغ کے بڑے حجم اور باقاعدگی سے نیند لینے کی اطلاع دینے والے لوگوں کے درمیان ایک معمولی ربط تجویز کرتا ہے۔ کسی شخص کے دماغ کا حجم عمر کے ساتھ کم ہوتا جاتا ہے، اور تیزی سے سکڑنے کا تعلق یادداشت کے مسائل اور ڈیمنشیا سے ہوتا ہے۔

مطالعہ کے پیچھے بین الاقوامی ٹیم نے UK Biobank سے حاصل کردہ معلومات کا استعمال کیا، ایک ڈیٹا بیس جس میں 500,000 رضاکاروں کی بائیو میڈیکل معلومات کی ایک وسیع رینج موجود ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ سائنس دانوں نے عادتاً نیند لینے اور رد عمل کے وقت، بصری یادداشت یا ہپپوکیمپس کے حجم کے درمیان کوئی تعلق نہیں پایا – دماغ کا وہ حصہ جو یادداشت کے لیے ضروری ہے۔

لیکن عادی نیپرز میں دماغ کا مجموعی حجم “یہ تجویز کر سکتا ہے کہ باقاعدگی سے نپنا خراب نیند کی تلافی کرکے نیوروڈیجنریشن کے خلاف کچھ تحفظ فراہم کرتا ہے،” محققین نے لکھا۔

ایک سفید فام آدمی جس کی درمیانی لمبائی کی نمک اور کالی مرچ کی داڑھی ہے ہسپتال کے بستر پر بیٹھا ہے۔  اس نے پیٹرن والی ٹائی کے ساتھ گہرا سوٹ پہنا ہوا ہے۔
نیورولوجسٹ ڈاکٹر برائن مرے ٹورنٹو کے سنی بروک ہسپتال میں نیند کی لیب چلاتے ہیں۔ (Craig Chivers/CBC News)

ٹورنٹو میں سنی بروک ہیلتھ سائنسز کے نیورولوجی کے سربراہ ڈاکٹر برائن مرے نے نشاندہی کی کہ پچھلی تحقیق میں یہ بھی دکھایا گیا ہے کہ نیند لینے سے لوگوں کو نئی چیزیں سیکھنے میں ادراک میں مدد مل سکتی ہے۔

“لوگ سارا دن ایک نیا ہنر سیکھنے کی مشق کر سکتے ہیں، اور پھر وہ جھپکی لیتے ہیں اور وہ بہتر ہو جاتے ہیں۔ اس لیے نیند کے بارے میں کچھ ایسا ہے جو دماغ کو مضبوط اور منظم کرنے میں مدد کرتا ہے،” انہوں نے کہا۔

تاہم، نئی تحقیق نے کچھ اہم سوالات اٹھائے ہیں۔ اس نے یہ نہیں دیکھا کہ عادتاً کب تک سو رہے ہیں یا دن کے کس وقت یہ کر رہے ہیں – دونوں عوامل جو ڈاکٹر کہتے ہیں کہ نتائج پر اثر ہو سکتا ہے۔

میک نے نتائج کو دلچسپ اور مزید تحقیق کے لائق قرار دیا، لیکن وہ ایک وقت میں 20 منٹ سے زیادہ نیند لینے کے خلاف احتیاط کرتا ہے۔ کوئی بھی طویل عرصے سے بدگمانی اور ذہنی سست روی کا باعث بن سکتا ہے جسے سائنسدان نیند کی جڑت کہتے ہیں۔

میک نے کہا، “اگر آپ کو دن کے وقت بدمزاجی اور نیند آتی ہے، تو آپ ایک مختصر جھپکی لینے کا انتخاب کر سکتے ہیں اور پھر اگر آپ اس کا اچھا جواب دیتے ہیں، تو یہ وہ چیز ہو سکتی ہے جسے آپ موقع پر کرنے کا انتخاب کرتے ہیں۔”

رندھاوا نے نوٹ کیا کہ دنیا بھر کی بہت سی ثقافتوں میں نپنا عام ہے، لیکن جو بھی دوپہر کی نیند سے لطف اندوز نہیں ہوتا ہے اسے اپنے معمولات کو تبدیل کرنے پر مجبور نہیں ہونا چاہیے۔

رندھاوا نے کہا، “وہ لوگ جو سو رہے ہیں وہ سو رہے ہیں … نہ صرف اس لیے کہ وہ چاہتے ہیں، کیونکہ یہ ایک ترجیح یا انتخاب ہے، بلکہ اس لیے بھی کہ وہ اسے آرام دہ محسوس کرتے ہیں، وہ اسے پرلطف محسوس کرتے ہیں، وہ اسے بحال کرتے ہیں،” رندھاوا نے کہا۔

“اگر آپ اپنے آپ کو زبردستی جھپکی لینے کی کوشش کرتے ہیں، تو یہ آپ کو مایوسی کے ساتھ بستر پر لیٹے لے جاتا ہے۔”

وہ اس طرح کے مطالعے میں بہت زیادہ پڑھنے کے خلاف بھی خبردار کرتے ہیں، کہتے ہیں کہ نیند لینے اور دماغی صحت کے درمیان کسی بھی تعلق کی وجوہات واضح نہیں ہیں۔

مطالعہ رات کی نیند کی لمبائی کے بارے میں سوالات اٹھاتا ہے۔

دوسری تحقیق، پیر کو شائع ہوئی۔ جرنل آف نیورو سائنس یورپی محققین کی ایک ٹیم نے دیکھا کہ رات کو کم وقت سونے سے دماغی کام کیسے متاثر ہوتا ہے۔

یہ UK Biobank سمیت متعدد بایومیڈیکل ڈیٹا بیسز سے ڈیٹا حاصل کرتا ہے، دماغی MRIs اور علمی ٹیسٹوں کے ساتھ خود رپورٹ شدہ نیند کا موازنہ کرتا ہے۔

محققین نے پایا کہ وہ لوگ جو رات میں چھ گھنٹے سے کم سوتے ہیں اور دن میں غنودگی یا نیند میں خلل کی اطلاع نہیں دیتے ہیں ان کے دماغ کا حجم ان لوگوں کے مقابلے میں زیادہ ہوتا ہے جو سات سے آٹھ گھنٹے سوتے ہیں، یا جو کم سوتے ہیں لیکن نیند کے مسائل بھی ہیں۔

تاہم، ایک ہی وقت میں، جانچ نے ان لوگوں کے لیے جو ہر رات چھ گھنٹے سے کم سوتے ہیں، بورڈ میں قدرے کم علمی فعل ظاہر کیا۔

“یہ اس بات کی نشاندہی کرتا ہے کہ نیند کی ضرورت انفرادی ہے، اور یہ کہ نیند کا دورانیہ بہت کمزور ہے اگر اس سے کوئی تعلق ہو۔ [to] دماغی صحت، جبکہ دن کی نیند اور نیند کے مسائل کسی حد تک مضبوط تعلق ظاہر کر سکتے ہیں،” مصنفین نے لکھا۔

ایک آدمی جس کا گہرا بھونڈا ہے بستر پر منہ کھولے سوتا ہے۔  اس نے اپنی آنکھوں پر سرمئی سلیپ ماسک اور سرمئی لمبی بازو کا پاجامہ پہن رکھا ہے۔
ماہرین کا کہنا ہے کہ جینیات اس بات پر اثر انداز ہو سکتی ہیں کہ کسی کو ہر رات کتنی دیر تک سونے کی ضرورت ہے۔ (Rawpixel/Shutterstock)

لی نے کہا کہ ان نتائج کو زیادہ وسیع پیمانے پر لاگو نہیں کیا جانا چاہیے، اس بات کی نشاندہی کرتے ہوئے کہ مختصر نیند لینے والوں کے لیے زیادہ حوصلہ افزا نتائج میں مطالعہ میں شامل نمونوں کا صرف ایک چھوٹا سا حصہ شامل تھا – 47,000 سے زیادہ افراد میں سے 740۔

انہوں نے کہا کہ لوگوں کی اکثریت کے لیے، ایک رات میں سات سے نو گھنٹے کی نیند اب بھی مثالی ہے۔

“چھ گھنٹے سے کم کوئی بھی چیز … کافی مستقل طور پر، لوگوں کی ایک چھوٹی سی اقلیت کو چھوڑ کر، علمی فعل میں مسائل کا مظاہرہ کر سکتی ہے۔ [and] رد عمل کا وقت، ان کی بیس لائن کے مقابلے میں،” لی نے کہا۔

مرے نے کہا کہ کسی کو اچھی طرح سے کام کرنے کے لیے جس نیند کی ضرورت ہوتی ہے وہ ایک شخص سے دوسرے شخص میں وسیع پیمانے پر مختلف ہو سکتی ہے۔ کچھ معاملات میں، جین ایک اہم کردار ادا کرتے ہیں.

انہوں نے کہا، “مثال کے طور پر، ایسی تبدیلیاں ہیں جو بہت کم نیند کا باعث بنتی ہیں، اس لیے لوگ بہت کم گھنٹے – شاید چار گھنٹے،” انہوں نے کہا۔

“دوسرے لمبے سونے والے ہیں، اس لیے ان میں انتہائی تغیرات ہیں۔”

بالآخر، اگرچہ، مرے نے کہا کہ اس طرح کی تحقیق نیند کے مطالعہ کے ساتھ کچھ چیلنجز کا سامنا کرتی ہے۔ دونوں حالیہ مطالعات نے معروضی اقدامات کے بجائے نیند کی عادات کے بارے میں خود رپورٹ کردہ ڈیٹا پر انحصار کیا۔

انہوں نے کہا کہ “لوگوں کے لیے خود کا جائزہ لینا، یہ سوچنا کہ ان کی نیند کیسی ہے، دراصل ناممکن ہے، کیونکہ وہ اس حالت کے لیے بے ہوش ہیں۔”

“بعض اوقات جو کچھ ہوا اس کے بارے میں لوگوں کے خیالات بہت مختلف ہوتے ہیں۔”



>Source link>

>>Join our Facebook Group be part of community. <<

By hassani

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *